Thursday 13 June 2013

HAPPY MOTHER DAY>>>>

Assalamualaikum ..

Saat ini diri saya terasa mahu ceritakan soal HAPPY MOTHER DAY sebab tahun ini tak dapat bagi hadiah sebab saya jauh la dan ucapkan pun lambat. Walaupun ada cerita yang buat hati saya pedih pada hari tersebut. hati saya tak pernah untuk lakukan apa-apa walaupun hati ini pedih saya tak boleh dendam. Walaupun saya kawan-kawan ucapkan hari ibu sampai telefon,post dekat FB,belikan kek dan bagi hadiah. Tetapi,diri ini tak pun saya diam semua saya tak buat kerana saya takut la.
Setelah diri ini solat dan doa padanya saya macam dapat kekuatan saya terus telefon emak walaupun emak macam sibuk tapi diri ini tetap mahu ucapkan SELAMAT HARI EMAK<EIRA MINTA MAAF EMAK KERANA EIRA LAMBAT UCAPKAN DAN TAK DAPAT BAGI APA-APA EMAK> (EMAK CUMA JAWAB TAK APA EMAK PUN TUNGGUKAN WALAUPUN LAMBAT) 


TERIMA KASIH EMAK.....
 Itu pun dah cukup bersyukur bagi diriku kerana emak hargainya..



I LOVE U MOM..
NO MOM, NO ME....

0 comments: