Saturday 26 January 2013

Diri Ku Terima Takdir Allah..

     Pada hari khamis (24/1/2013) betul banyak buat diri ini penuh dengan kesabaran dan ketabahan yang kuat untuk menghadapi penuh sabar hingga saya sendiri pun tak terkata hanya air mata yang tidak boleh di tahan lagi.

     Walau macam mana pun saya terima dengan seadanya dan saya tahu di sebalik ini semua ada hikmahnya. Apa pun saya amat bersyukur pada yang Maha Esa agar keberkatan doa saya pada hari itu sudah tentu saya tidak mengetahuinye hingga sekarang.

      Diri saya ini amat igin mengetahuinya kenapa SI DIA ingin menyoroki ini semua kepada saya? Kenapa mengambil masa yang lama untuk memberitahu?  SI DIA tidak mahu saya bersedih tapi SI DIA boleh teruskan persiapan yang telah berlaku? SI DIA ini betul sayang atau cinta akan saya kerana kalau betul SI DIA sayang dan cinta kan hubungan ini sudah pasti SI DIA akan  mempertahankan

   Sudah la hati ku sayang..  Saya akan rawat hati saya ini dengan keluarga,kawan dan orang yang di sekeliling saya..Terima Kasih Allah, Saya terima dengan redha dan bersyukur keatas ILLAHI

0 comments: