Tuesday 25 December 2012

Isi Hati Setiap Manusia..

Dulu.... masa zaman muda-muda... umur pun belum mencecah angka 2 didepan... selalu cakap kat kawan lelaki ni... " A, jom kahwin... jom la... " senang je meluahkan.... sekarang nie bila dah ada angka 2 didepan... fikiran pun da semakin matang.... tiba-tiba.... ada pula yang mengajak untuk menikah... "Let's get married.." Allah... perasaan berbaur... tak tahu nak cakap macam mana... Bahagia.. takut... risau... semua ada... jadi.. istikharah la jalan terbaik.. moga diberi petunjuk untuk kita... dan dipermudahkan segala urusan..


##Mintalah cintaku daripada Pemilik Hati ini... InsyaAllah.. Dia lebih mengetahui...##


(..Jika dia ditakdirkan untukku.. maka berkatilah dan rahmatilah kami meniti hari-hariMU.. labuhkanlah cintanya kepadaMu.. agar dia mengasihiku dan menyayangiku keranaMu.. dan jika dia bukan ditakdrikan untukku... Kau luputkanlah aku di dalam ingatannya dan Kau luputkanlah dia di dalam ingatanku... sungguh Kau Maha Mengetahui segala sesuatu...) amiin...

1 comments:

ciksitifairuz said...

allah takkan sia2 kan hambanya..allah sentisa mendengar doa kita..andai dia benar2 untuk mu..bersyukurlah pada yang maha esa..aminn..