Sunday 16 December 2012

TABAH DAN SABAH ADA HIKMAH DISEBALIKNYA SAYANG.....

Assalamualaikum Semua..
Aku sangat sedih sangat pada saat ni.. Aku nak sangat jumpa SI DIA.. Aku takut pada keadaan SI DIA sekarang sebab SI SIA tak pernah untuk JUJUR pada kata-kata dia supaya aku tidak risau dan malam tadi SI DIA telefon untuk tahu aku di mana.. Kerana SI DIA tak nak aku berjumpa SI DIA.. Tetapi dalam masa sekarang ini aku tak nak pikir untuk desak SI DIA kerana walau apa pun aku nak SI DIA banyak bersabar dan tabah.. Kerana ALLAH lagi sayang kan nya dan kita yang masih ada di bumi yang nyata harus terus kan hidup.. Dan kalau kita down n give up macam itu lagi pasti orang yang kita sayang akan lagi sedih melihat kita.. Dan aku sebagai orang yang kira hampir dengan SI DIA harus memberi kata-kata semangat dan sokong apa sahaja yang SI DIA lakukan cuma sekiranya apa yang SI DIA nak lakukan menentang untuk masa depan aku harus tegur.. Walau apa pun aku harus kuat dan tabah macam tu juga ABANG..
INSYAALLAH>> AMIN...
I LOVE U ABANG...

0 comments: